ALS - livet och politiken

En blogg om att leva med ALS - men också om livet, samhället och vår omvärld

Onsdag 25 mars 2020

Publicerad 2020-03-25 16:24:48 i personligt,

Kort rapport från sjuksängen idag. Operationen var väldigt jobbig kände jag. Sedan har magsyra kommit ut i buken vilket gör väldigt ont. För övrigt har jag feber och dålig syresättning. Det gör så ont att dra djupa andetag. Därtill följer törst, eftersom jag inte får dricka något. Jag har givetvis dropp. 

(null)

Mer utförlig rapport om det hela följer någon dag när statusen är mer stabil! Nu återgår jag till verkligheten i ALS-land!

Kommentarer

Postat av: Lisbeth

Publicerad 2020-03-25 17:03:38

Känns konstigt att trycka på ”gilla-knappen” Det är verkligen inget gilla!! Men jag beundrar dig att du ORKAR berätta om din vardag. Kramar i massor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela